Hieronder staan de werkzaamheden die ik van je kan overnemen.
Office
- agendabeheer;
- mail ondersteuning;
- offertes/ facturatie;
- planning uitwerken;
- nieuwsbrieven opstellen o.a. met autorespond;
- verwerken van aanmeldingen;
- voorbereiden PowerPoint presentaties;
- Handouts / pdf’s maken;
- opzoeken/invoeren van gegevens.
Website
- WordPress:
– website beheer;
– blog ondersteuning;
– installeren plugins;
– uitvoeren updates.
– statistieken bijhouden. - Jimbo:
– website beheer;
– blog ondersteuning
Social media
- Opzetten en bijhouden van social media kanaal (Facebook/Instagram etc);
- plannen en plaatsen van berichten;
- beantwoorden en modereren van reacties;
- bijhouden prestaties en advies voor verbetering;
- maken en bewerken van afbeeldingen voor op de website en/of social media.
Staan de werkzaamheden die jij graag wilt uitbesteden er niet bij? Neem dan contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.
Kosten?
De kosten van een VA vallen onder zakelijke kosten en kun je aftrekken van de inkomstenbelasting. Voor de samenwerking reken ik een uurtarief €40-€45 per uur ex. btw. afhankelijk van de wensen en het aantal uren.
Wil je graag samenwerken met mij? Superleuk!