Werkzaamheden

Wanneer je bedrijf groeit, groeit je to-do-list ook… Toch kan het allemaal wat te veel zijn om al de werkzaamheden zelf bij te houden. Overwerk, stress, weinig tijd voor je gezin, vrienden en familie.. Een beetje hulp zou al een grote uitkomst kunnen bieden!

Wat kan ik voor je betekenen?
  • Projecten, je hebt iemand nodig die jouw werkzaamheden structureert, plant en de processen voor je uitwerkt? Ik bewaar voor jou het overzicht, stuur mensen aan en bewaak de deadlines;
  • Office Management, je WordPress website beheren, pagina’s toevoegen, web teksten doorlezen, artikelen vertalen, de juiste plugins zoeken, agenda en mailbeheer, structureren van werkzaamheden, organiseren en opzetten van meetings;
  • Online zichtbaarheid vergroten,  aanmaken van Social Media accounts in jouw huisstijl, content kalender maken, profiel met je eigen Linktree, up to date houden van je kanalen, berichten inplannen.

Wat heb je aan mij?

  • Iemand die jouw onderneming echt serieus neemt!
  • Een zelfstandige, betrouwbare, flexibele en enthousiaste medewerker met een groot doorzettingsvermogen;
  • Een representatieve collega richting jouw klanten en andere contacten.
Kosten?

Afhankelijk van het aantal uren:
€40 / €45,- per uur excl. BTW

Kort gezegd: wil je een stok achter de deur? Iemand die je to-do-list bewaakt en afwerkt? Iemand die vooruit en met je meedenkt? Neem dan contact met mij op.