Werkzaamheden

Wanneer je bedrijf groeit, groeit je to-do-list ook… Toch kan het allemaal wat te veel zijn om al de werkzaamheden zelf bij te houden. Overwerk, stress, weinig tijd voor je gezin, vrienden en familie.. Een beetje hulp zou al een grote uitkomst kunnen bieden!

Wat kan ik voor je betekenen?
  • Office Management, je hebt iemand nodig die jouw werkzaamheden structureert, met je mee denkt, plant en de processen voor je uitwerkt? Voorbeeld: Schrijf jij blogs? Heb je iemand nodig om deze te redigeren, plaatsen en te verspreiden op  social media? Schrik je daarna van alle reacties op je blogs? Ik bewaar voor jou het overzicht en bewaak de deadlines en kan deze taken van je overnemen;
  • WordPress, je website beheren, pagina’s toevoegen, web teksten doorlezen, artikelen vertalen, de juiste plugins zoeken;
  • Social Media/ Online zichtbaarheid vergroten, heb jij nog geen Social Media accounts in jouw huisstijl? Of misschien heb je deze al en schrik je van de tijd die het je steeds kost om alles bij te houden. Dan moet je ook nog tijd vinden voor alle reacties? Hoe fijn zal het zijn als je hier een VA voor in kunt schakelen? Een VA die je content kalender kan vullen, een profiel met je eigen Linktree maakt, up to date houden van je kanalen, berichten inplannen.

Wat heb je aan mij?

  • Iemand die jouw onderneming echt serieus neemt!
  • Een zelfstandige, betrouwbare, flexibele en enthousiaste medewerker met een groot doorzettingsvermogen;
  • Een representatieve collega richting jouw klanten en andere contacten.
Kosten?

Afhankelijk van het aantal uren:
€40 / €45,- per uur excl. BTW

Kort gezegd: wil je een stok achter de deur? Iemand die je to-do-list bewaakt en afwerkt? Iemand die vooruit en met je meedenkt? Neem dan contact met mij op.